Ticker

6/recent/ticker-posts

728x90

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΓΙΑ ΤΑ ΕΝΑΕΡΙΑ ΜΕΣΑ - ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ



Αγαπητέ Γιώργο

Διάβασα με προσοχή τόσο τα σχόλια «των χειριστών» όσο και τις σημερινές σου αποκαλύψεις. Θα ξεκινήσω με μια μικρή παρατήρηση. Στην ηλικία μου και στα χρόνια που ξόδεψα στον αέρα ούτε η λάσπη ταιριάζουν ούτε τέτοια πρόθεση έχω και δεν είχα και ποτέ. Όπου και όταν διοίκησα μέλημά μου ήταν πάντα η ασφάλεια πτήσεων. Η ασφάλεια
πτήσεων είναι ένας όρος ευρύς, σε άλλους προκαλεί δέος σε άλλους είναι απλά ακατανόητος αλλά για εκείνους που γνωρίζουν ιερός. Σε αυτή την ιστορία των καθηλωμένων ελικοπτέρων του Δημόσιας Τάξης (τελικά πόσα είναι 10?16?) υπάρχει ένα τεχνικό πρόβλημα αυτό της αποκατάστασης της πλοιμότητας των ελικοπτέρων και της μέγιστης επιχειρησιακής τους αξιοποίησης αλλά και ένα μέγιστο ζήτημα ασφάλειας πτήσεων. Και στην Αστυνομία και στην Πυροσβεστική, αν και φοβούμαι παιδί μου ότι στην Πυροσβεστική πρέπει να είναι εξαιρετικά σοβαρό.

Από αυτά που έχεις δημοσιεύσει οι πρώτες μου παρατηρήσεις είναι οι εξής:

1.    Tο 2010 η τότε Πολιτική Ηγεσία του Δημόσιας Τάξης (κ Βούγιας) καταγγέλλει την εταιρεία Χ ως πολύ ακριβή στη μίσθωση ελικοπτέρων δασοπυρόσβεσης αφήνοντας σαφή υπονοούμενα δημόσια για μισθώματα που πρέπει να διερευνηθούν δικαστικά.
2.    Tην ίδια χρονιά 2010, η τότε Πολιτική Ηγεσία του Δημόσιας Τάξης δίδει στην εταιρεία Χ με απευθείας ανάθεση τη συντήρηση των καθηλωμένων ΕΠ της Πυροσβεστικής και με απευθείας ανάθεση τη συντήρηση των ΕΠ της Αστυνομίας στην εταιρεία Ψ.
3.    Aπό το 2008 οπότε και ξεκίνησαν τα επιτελεία ΕΛΑΣ & ΠΣ μετά την πώληση της Ολυμπιακής τις διαδικασίες διεθνών διαγωνισμών για τη συντήρηση των ΕΠ τους η εταιρεία Ψ κατά κύριο λόγο προσέφευγε εναντίον της Χ με αποτέλεσμα να μην υπάρχει ……αποτέλεσμα
4.    Tο 2010 η δικαιοσύνη –μετά από προσφυγή της Ψ- κρίνει μη σύννομη της σύμβαση της Χ και τα ΕΠ της Πυροσβεστικής καθηλώνονται.
5.    Tην ίδια χρονιά υψηλόβαθμο στέλεχος της Ψ καταθέτει στη δικαιοσύνη εναντίον της Χ για δύο θέματα 1ον τη συντήρηση των ΕΠ της Πυροσβεστικής από τη Χ και 2ον τη μίσθωση από την Χ ελικοπτέρων κατά τους καλοκαιρινούς μήνες για δασικές πυρκαγιές
6.    Στην κατάθεσή του εμπλέκει δεκάδες αξιωματικούς και ξεκινά ένας ατελείωτος πόλεμος ανακοινώσεων –όπως γνωρίζεις από τότε θεωρούσα πως αυτός ο πόλεμος ήταν εξαιρετικά ύποπτος
7.    Κατά την ίδια περίοδο όμως είναι αξιοππρόσεκτο το γεγονός ότι καταθέτουν ως μάρτυρες και άρα εναντίον συναδέλφων τους Αξιωματικοί της Πυροσβεστικής και μάλιστα χειριστές.
8.    Στις αρχές του 2011 ο Υπουργός Προστασίας του Πολίτη κος ΌΘωνας ανακοινώνει ότι η συντήρηση θα ανατεθεί στη ΝΑΜΣΑ
9.    Την ίδια περίοδο η εφημερίδα ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ δημοσιεύει ένα απόρρητο email της ΝΑΜΣΑ προς τον Διευθυντή του στο οποίο ο εκπρόσωπος της εταιρείας Ψ εμφανίζεται ως συνεργάτης της.
10.Όπως τώρα επιβεβαιώνεται από τις αποκαλύψεις σου τον Φεβρουάριο του 2011 στις εγκαταστάσεις της εταιρείας Ψ συμμετείχαν τουλάχιστον (3) πρόσωπα που το 2010 κατέθεσαν στη δικαιοσύνη ! για θέματα που αφορούσαν παρανομίες της εταιρείας Χ εμπλέκοντας μάλιστα και συναδέλφους τους
Εδώ θα μου επιτρέψεις να ξανακάνω το σχόλιο μου περί ασφάλειας πτήσεων.  Ένας χειριστής που έχει την άποψή του και πηγαίνει στη δικαιοσύνη –και πολύ καλά κάνει- γνωρίζοντας όμως ότι από την ενέργειά του αυτή θα κατηγορηθούν συνάδελφοί του χειριστές οφείλει από μόνος του να μην ξαναπετάξει μαζί τους για πάντα. Όταν μάλιστα συμμετέχει σε σύσκεψη με πρόσωπα εμπλεκόμενα στη ανακριτική διαδικασία τότε η αξιοπιστία του έχει χαθεί για πάντα. Κρίμα.
11. Λίγο μετά από αυτή την σύσκεψη τα ελικόπτερα της αστυνομίας καθηλώνονται μετά από προσφυγή της Χ εναντίον της Ψ, η απόφαση του Συμβουλίου Επικρατείας που δημοσίευσες είναι εξαιρετικά αποκαλυπτική, η απευθείας ανάθεση του 2010 στην Ψ κρίνεται παράνομη….
12.Από τη δικαιοσύνη έως σήμερα σιγή ισχύος για την αστυνομία, έχουν δίκιο λοιπόν οι φίλοι πυροσβέστες του ΒΛΟΚΟ που διαμαρτύρονται για αυτό το θέμα.
13.Στο μεταξύ όπως καταλαβαίνω η ΝΑΜΣΑ έχει αναλάβει να λύσει το θέμα. Το πρόβλημα δεν είναι η ΝΑΜΣΑ αλλά κατά πόσο ένας οργανισμός του οποίου η λειτουργία και το νομοθετικό καθεστώς αφορά στρατιωτικά νηολόγια μπορεί και είναι σύννομο να εμπλέκεται σε συντηρήσεις ΕΠ πολιτικού νηολογίου. Η ΝΑΜΣΑ επειδή ακριβώς δουλεύει με στρατούς και πολεμικές αεροπορίες έχει κανονισμούς απορρητότητας για την προστασία των εθνικών ή και στρατιωτικών συμφερόντων των Ενόπλων Δυνάμεων πελατών της. Και αυτό είναι λογικό και ορθό και αποδεκτό αν αναλογισθούμε ότι πολλά μέλη του ΝΑΤΟ δεν έχουν και τις καλύτερες σχέσεις μεταξύ τους. Έψαξα και ρώτησα και παλιούς συναδέλφους αν η ΝΑΜΣΑ έχει εμπλακεί στο παρελθόν σε κάτι αντίστοιχο, δεν μπόρεσα να εντοπίσω την εμπλοκή της στη συντήρηση ελικοπτέρων πολιτικού νηολογίου αστυνομίας ή πυροσβεστικής στην ιστορία της.

Γιώργο θα πρέπει να ξέρεις ότι τα ΕΠ της Αστυνομίας και της Πυροσβεστικής αλλά και οι χειριστές τους είναι πολιτικού καθεστώτος, ελεγχόμενα από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας και τα πτυχία τους επίσης.

14.Συνεχίζοντας στην πραγματικά εντυπωσιακή συλλογή σου βρίσκω ότι η ΝΑΜΣΑ προχωρά κανονικά σε διαδικασίες και τώρα έχουν πλέον και τα αποτελέσματα>
15.Ναι αλλά στις αποφάσεις που δημοσιεύεις φαίνεται να υπάρχουν αποφάσεις απόρρητες και μη ανακοινώσιμες στο διαδίκτυο. Και εδώ υπάρχει ένα πολύ σοβαρό θέμα νομιμότητας, η πιστοποίηση CAMO/AMO είναι Ευρωπαϊκή Οδηγία και αφορά ελικόπτερα πολιτικού νηολογίου μη στρατιωτικής/αμυντικής χρήσης, ορισμένα δε από αυτά έχουν αγορασθεί μέσω κοινοτικών πόρων και δυστυχώς η ευρωπαϊκή νομοθεσία δεν επιτρέπει τέτοιες διαγωνιστικές διαδικασίες με απόρρητες αποφάσεις και κρυφές προσφορές, εκτός και αν τα ελικόπτερα περάσουν σε στρατιωτικό νηολόγιο αν και τώρα είναι πολύ αργά νομίζω

Τώρα για τις τιμές που διαβάζω σίγουρα η τιμή για την πυροσβεστική είναι τεράστια δεν υπάρχει τέτοια βιβλιογραφική αναφορά, η τιμή της αστυνομίας ίσως και να είναι λογική αλλά εξαρτάται από την κατάσταση των ΕΠ. Αυτό που είναι σίγουρο είναι ότι στην πυροσβεστική υπάρχουν κρυμμένα οικονομικά μεγέθη τα οποία δεν μπορούν να αναλυθούν. Παραμένει αναπάντητο φυσικά το ερώτημα ποιος θα πετάξει αυτά τα ΕΠ μετά από τόσο καιρό test flight. Χειριστές στην Ελλάδα με πολιτικά πτυχία ειδικά για τα μεγάλα τα Πούμα που να έχουν σύμφωνα με τα ισχύοντα τα απαιτούμενα για να τα πετάξουν δοκιμή δεν κυκλοφορούν μεταξύ μας, στρατιωτικοί αν δεν κάνω λάθος έχει η Πολεμική. Αλλά δεν είναι η ίδια έκδοση.
Έτσι αυτό που απομένει είναι να δούμε ποιος είναι ο προσφέρων και αν το ελεγκτικό συνέδριο θα αποδεχθεί τη νομιμότητα αυτής της διαδικασίας.


.

Δημοσίευση σχολίου

3 Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Αγαπητε κυριε.
Προφανως διαβασατε μονο αυτα που σας αρεσαν στα σχολια των τελευταιων ημερων και εβδομαδων που τελέιωνε η διαδικασία της ΝΑΜΣΑ.
Στην παραγραφο 13 μας λετε οτι δεν μπορει η ΝΑΜΣΑ να αναλαβει αεροσκαφη -ελικοπτερα με πολιτικά νηολογια.

ΜΕΓΑ ΛΑΘΟΣ
Ενημερωθειτε καλύτερα η διαβαστε τα προγενεστερα σχολια αλλου αναγνωστη για την γερμανική αστυνομία και την Γαλλικά που ανηκουν στο Υπουργειο Εσωτερικών και τα υποστηρίζει και αυτά η ΝΑΜΣΑ.Υπαρχει ειδικο αρθρο που επιτρεπει την παροχή υπηρεσιων και στα πολιτικά νηολογια των κρατων μελώ.
Αν δεν το ξερετε να σας πω που θα το βρειτε ,για να μην ψαχνετε.
Αυτο απανταει και στην παραγραφο 15 των σχολιων σας.
Δεύτερον για την πιατσα προφανως δεν ξερετε γιατι υπαρχουν χειριστες με τον τυπο του ελικοπτερου της Πυροσβεστικής Σούπερ Πουμα αλλά και αν δεν υπαρχει καλιστα μπορει αν προσθέσει τον τυπο αυτο στο πτυχιο που εχει ,και χειριστες υπαρχουν πολλοί στην Πιατσα.

Οσον αφορα την παρατηρηση σου οτι ειναι πολιτικου καθεστωτος και τα ελεγχει η ΥΠΑ να κανω μια διρθωση .
Ειναι κρατικά πολιτικά αεροσκαφη και ναι ελεγχει η Υπα την εκδοση των πτυχιων τους και την διαδικασία τεχνικής υποστήριξης τους κατεπιλογήν τους και απο τα δύο σωματα για να πληρούν ανωτερα στανταρ και προτυπα ασφαλειας (ευρωπαικά πρότυπα)
Αυτο μπορει να το κανει και η αεροπορία ενω ακολουθεί τα δικα της στανταρ στην τεχνική υποστήριξη των δικών της μέσων δεν την εμποδίζει κανεις εάν θέλουν να ακολουθήσουν τα JAR 145 στο κομμάτι της τεχνικής υποστήριξης και ας εχουν στρατιωτικά νηολογια.
Ειναι θέμα καθαρα επιλογης του καθε σωματος η φορέα.
Οσον αφορα τις προσφυγες και τις εμπλοκες που προαναφερονται αυτη η λύση που ακολουθήθηκε ειναι η πιο σωστη γιατι δεν μπορεί για δυο αντιπαλες Χ Ψ εταιρείες να καθηλωνονται τα μεσα όλα.

ευχαριστω
για την αποκατασταση της αλήθειας.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Θα αναφέρω άλλη μία ανακρίβεια από τις πάμπολλες που αναφέρονται στην σχετική επιστολή. Η δικαιοσύνη στις υποθέσεις των σκανδάλων κινήθηκε μετά από ομιλία του κ. Βούγια στην Βουλή όπου κάλεσε τους εισαγγελείς να επέμβουν. Και αφορούσε την υπόθεση της ενοικίασης των πυροσβεστικών ελικοπτέρων Erickson μέσω του αντιπροσώπου τους Χ. Έτσι η δικαιοσύνη κινήθηκε αυτεπαγγέλτως. Μάλιστα εδώ υπάρχει και η "κατάθεση" του κυρίου Χ. Μαρκογιαννάκη όπου έχει δηλώσει σε διάφορα μέσα ότι ΕΚΒΙΑΣΤΗΚΕ, ΚΑΙ ΥΠΕΓΡΑΨΕ ΛΗΣΤΡΙΚΗ ΣΥΜΒΑΣΗ!!!!!

Η δικαιοσύνη παράλληλα έλεγξε με βάση άλλα δημοσιεύματα του Τύπου το "παιχνίδι" που έγινε για την συντήρηση των ιδιόκτητων ελικοπτέρων της Πυροσβεστικής. Κατέληξε στα συμπεράσματα της και προχώρησε σε ποινική δίωξη σε βαθμό ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑΤΟΣ εναντίον 29 ατόμων με βάσει τόσο τις μαρτυρικές καταθέσεις όσο φυσικά και με τα ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΑ στοιχεία που προσκομίσθηκαν. βεβαίως τι να τα κάνει κανείς όλα αυτά όταν επαναλαμβάνω έχεις τις δηλώσεις του κ. Μαρκογιαννάκη. Τώρα φαντάζομαι ότι κάθε λογικός άνθρωπος θα καταλαβαίνει ότι το τίμημα του 2009, των 4.450.000 ευρώ ανά ελικόπτερο έχει διαφορά με το 3.300.000 ευρώ ανά ελικόπτερο το 2010. Και τώρα το 2012 θα δούμε πόσο είναι γιατί απ' ότι φαίνεται στο εξωτερικό οι ίδιες υπηρεσίες κοστολογούνται στα 2.200.000 Ευρώ. Ελπίζω ο νέος Αρχηγός του ΠΣ να δείξει ότι η φήμη του εντίμου που τον συνοδεύει δεν είναι απλά φήμη.

Το Ελεγκτικό Συνέδριο επενέβη γιατί η σύμβαση που ανανεωνόταν για την συντήρηση των ελικοπτέρων της ΠΣ ξεπέρασε το 1.000.000 € οπότε έπρεπε να ελεγχθεί...

Για το δε απόρρητο των αποφάσεων και για την μη ανάρτηση τους στο διαδίκτυο διάβασα εδώ στο bloko σε κάποιο προηγούμενο δημοσίευμα ότι δεχθεί τρομοκρατική επίθεση αντιπροσωπείες που συνεργάζονται με την ΕΛΑΣ με αποτέλεσμα να καταστραφούν επιχειρήσεις, καταστήματα κλπ. Επομένως η ΕΛΑΣ δεν πρέπει να προστατεύσει αυτούς τους ανθρώπους.

Καλόν δε είναι να βλέπουμε μόνο τα γεγονότα και ας αφήσουμε τις προσωπικές κρίσεις και μάλιστα με την μορφή θέσφατου ή αλάθητου του Πάπα. Επίσης ας περιμένουμε και τα αποτελέσματα της δικαιοσύνης. Η δίωξη των 29 είναι στον Ανακριτή ο οποίος εξετάζει κόσμο και κοσμάκη, παράλληλα άλλοι δύο εισαγγελείς ερευνούν υποθέσεις και υποθέσεις για την Πυροσβεστική, είτε αυτεπάγγελτα είτε μετά από μηνυτήρια αναφορά ανώτατου αξ/κού του ΠΣ ε.α.. Οπότε οσονούπω θα ξεκαθαρίσει το τοπίο.

Λίγη υπομονή και ηρεμία κύριοι. Άλλωστε είναι γιορτές τώρα. Πολλές ευχές σε όλους για υγεία πάνω από όλα και στην χώρα μας να βρει τον δρόμο που της αξίζει. Της δικαιοσύνης, του ήθους, της εντιμότητας. Ότι έφαγαν τα τρωκτικά και τα πάσης φύσεως λαμόγια έφαγαν. Τελείωσε το παραμύθι πια.....
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Φίλε την συντήρηση στην εταιρεία SS δεν την έδωσε η τότε ηγεσία του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη αλλά ο κύριος Γρηγόρης Τασούλας ο τότε ΓΓ. Θυμόσαστε ποιος είναι; Αυτός που διώκεται ήδη για τον λόγο αυτό σε βαθμό κακουργήματος. Αυτός που ερευνάται από την εισαγγελία γιατί θέλησε να κάνει ένα μήνα την παράταση της μίσθωσης του ρώσικου ελικοπτέρου αντί των 15 ημερών που εισηγήθηκε ο τέως Αρχηγός κος Στέλιος μας (ρε παιδιά ο Γιαννάκης τι γίνεται;;;;). Αυτός που έχασε από κάτι τέτοια την θέση του μαζί με τον κολλητό του τέως Αρχηγό.

Τόσο απλά είναι τα πράγματα... Δεν είναι πυρηνική επιστήμη όπως θέλουν κάποιοι να την παρουσιάζουν με περισπούδαστες αναλύσεις. Για τον μπερντέ που έχασαν σκούζουν κάποιοι.....